Transport si livrare

Ce formular se trimit comenzile?

Trimitem comenzi prin firma de curierat DPD. Livrarea coletului se face de obicei a doua zi după expediere pe teritoriul Republicii Slovace. Alternativ, puteți alege orice companie de transport maritim din Republica Slovacă ca punct de colectare. Colectarea personală este disponibilă și în magazinele noastre prin intermediul camerei de comandă prin corespondență sau. Există și opțiunea de ramburs la livrare. În acest caz, îți poate fi livrat de un curier DPD sau îl poți trimite la orice sucursală a curierului, unde îl vei plăti și tu.

Când voi primi bunurile pe care le-am comandat? Care sunt termenele de livrare?

Daca produsul este in stoc, il trimitem in 2 zile de la primirea platii pentru comanda.


Daca produsul nu este in stoc, il facem la comanda. Termenul de livrare este de obicei în 21 de zile de la primirea plății pentru comandă. Data estimată de livrare este menționată pentru fiecare produs în magazinul electronic. Termenul de livrare poate fi prelungit în perioada pre-Crăciun.

Cum îmi pot urmări expedierea?

După schimbarea stării comenzii la expediată, vi se va trimite un e-mail informativ cu numărul coletului. După ce faceți clic pentru a urmări expedierea, aceasta ar trebui să vă redirecționeze automat către pagina companiei de transport, unde vor fi disponibile informații despre starea expedierii.

În ce țări vă livrați produsele?

Livrăm comenzi în toată lumea. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați asistența noastră pentru clienți prin telefon la +40 373 800 172  sau prin e-mail la support@dajanarodriguez.ro. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.