Retururi și reclamații

Cum ar trebui să procedez când revendic bunuri?

În cazul unei reclamații pentru bunuri, este necesar să completați formularul de cerere menționat. Trimiteți formularul de reclamație prin e-mail la support@dajanarodriguez.ro sau îl puteți trimite împreună cu bunurile revendicate într-o singură expediție. Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile revendicate prin poștă recomandată, pe cheltuiala sa, la adresa: Expandeco - "Dajana Rodriguez"
Str. Michelangelo, Nr. 25 Oradea, Jud. Bihor, Cod postal 410431, Romania . Sau puteți aduce personal bunurile revendicate la unul dintre magazinele noastre.

Cum ar trebui să procedez la returnarea mărfurilor?

Dacă doriți să vă returnați bunurile, trebuie să faceți acest lucru în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. Bunurile trebuie să fie nedeteriorate și fără semne de utilizare. La returnarea mărfurilor este necesară completarea Formularului de retragere din contractul de cumpărare. Trimiteți formularul completat prin e-mail la podpora@dajanarodriguez.sk sau îl puteți trimite împreună cu mărfurile returnate într-un singur transport. Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile returnate prin poștă recomandată cu asigurare, pe cheltuiala proprie, la adresa: Expandeco - "Dajana Rodriguez" Str. Michelangelo Nr. 25 Oradea Jud. Bihor, Cod postal 410431, Romania . Sau puteți aduce personal la unul dintre magazinele noastre bunurile returnate.

Cine suportă costurile poștale în cadrul returului/reclamației mărfurilor?

Costurile asociate returului sau reclamației sunt suportate de cumpărător. De asemenea, puteți returna mărfurile sau puteți reclama personal la magazin.

Cum ar trebui să vă trimit bunurile revendicate/returnate?

Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile revendicate sau returnate cu asigurare pe cheltuiala sa la adresa: Expandeco - "Dajana Rodriguez" Str. Michelangelo, Nr. 25 Oradea, Jud. Bihor, Cod postal 410431, Romania . Sau puteți aduce personal bunurile revendicate sau returnate la unul dintre magazinele noastre.

Curierul mi-a adus un pachet vizibil deteriorat. Ce ar trebuii să fac?

In cazul in care curierul iti aduce un colet deteriorat, iti recomandam sa nu il preluati si sa scrieti cu el un proces-verbal de reclamatie. Apoi contactați serviciul nostru pentru clienți la +40 373 800 172  sau scrieți-ne pentru asistență.

Dacă geanta mea se strică - logo-ul cade, fermoarul se strică etc. este posibil să revendic o geantă de mână?

Desigur, poșeta ne poate fi trimisă pentru o reclamație. In acest caz, este necesar sa ne trimiteti geanta/baretea impreuna cu protocolul de reclamatie la sediu si ne vom uita la produs. Dacă un client ne trimite fotografii, nu putem comenta niciodată o fotografie sau o descriere de pe telefon. Trebuie să vedem modelul live. Oferim clienților și service post-garanție, dar acesta este taxat.