Comanda și disponibilitatea mărfurilor

Cum pot comanda bunuri?

Puteți comanda mărfurile pe magazinul nostru electronic www.dajanarodriguez.ro, în magazinele noastre de piatră - în Partizánske sau în Bratislava, în funcție de programul de lucru https://dajanarodriguez.ro/contact, sau prin infoline +40 373 800 172. Infoline este disponibilă de la 07:00 la 19:00.

Este posibil să comandați mărfuri de la dvs. prin telefon?

Da, o va face. Dacă aveți probleme cu comandarea pe magazinul electronic, vă rugăm să ne contactați prin infoline +40 373 800 172 și vom fi bucuroși să vă ajutăm la comanda bunurilor. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Pot să vin să-mi văd geanta live sau să o cumpăr direct de la magazinul de piatră?

Da! Avem două magazine de piatră - în Partizánské sau în Bratislava. Puteți găsi mai multe informații la https://dajanarodriguez.ro/contact.

Care este starea comenzii mele?

Veți fi informat prin e-mail despre starea comenzii dvs. Dacă sunteți înregistrat în programul de fidelitate, puteți monitoriza și starea comenzii acolo. Dacă nu puteți determina starea comenzii dvs., vă rugăm să contactați asistența pentru clienți prin telefon la +40 373 800 172  sau prin e-mail la support@dajanarodriguez.ro. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Am o problemă la plasarea comenzii

În cazul oricăror probleme, contactați asistența pentru clienți prin telefon +40 373 800 172  sau prin e-mail support@dajanarodriguez.ro. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Cum îmi pot schimba comanda?

Depinde de starea comenzii tale. Vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin telefon +40 373 800 172  sau e-mail support@dajanarodriguez.ro. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Am plasat aceeași comandă din greșeală de două ori, cum procedez?

Vă rugăm să contactați asistența noastră pentru clienți prin telefon la +40 373 800 172  sau prin e-mail la support@dajanarodriguez.ro. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Cum pot anula sau modifica o comandă?

Depinde de starea comenzii tale. Vă rugăm să contactați asistența noastră pentru clienți prin telefon la +40 373 800 172  sau prin e-mail la support@dajanarodriguez.com. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Produceți și genți de mână în alte culori decât cele disponibile la eshop?

Nu, dar unele culori sunt disponibile sezonier. În cazul în care produsul nu este disponibil, puteți introduce adresa de e-mail în câmpul pentru disponibilitate și vă vom informa când va fi re-stocat.

Faceți genți la comandă? Pot să îmi sugerez cum vreau să fac o geantă de mână?

Nu, nu facem genți la comandă din mai multe motive. Oferim peste 30 de modele proprii și cele în nenumărate culori și modele. Crearea unei noi tăieturi necesită foarte mult timp, este necesar să o proiectăm precis, să facem un prototip, să-l testați, să prindeți greșeli și abia apoi să coaseți o piesă pe care vi-o putem oferi. Un alt motiv este faptul că nu suntem croitorie la comandă, producăm doar modelele noastre, pe care le proiectăm singuri și care corespund designului nostru.

Este posibil să alegi accesorii pentru geanta ta?

Dacă o astfel de opțiune este disponibilă împreună cu produsul, puteți alege fie armături argintii, fie aurii

Dacă o astfel de posibilitate nu este disponibilă în produs, nu este posibilă schimbarea fitingurilor - de obicei este vorba de colecții brodate - Heart of Europe, Princess, Primavera etc.

Kde a ako viem uplatniť darčekový poukaz?

V sume darčekového poukazu si môžete následne zakúpiť výrobky značky Dajana Rodriguez a to prostredníctvom nášho e-shopu alebo v našich kamenných predajniach. Darčekový poukaz je platný jeden rok od jeho vydania. Uplatňuje sa pomocou kódu, ktorý je umiestnený na jeho zadnej strane. Môžete si zakúpiť klasický poukaz, ktorý Vám pošleme na adresu alebo osobne odovzdáme na predajni. Náš darčekový poukaz obdržíte v podobe krásnej kartičky, zabalenej v luxusnej obálke. V prípade, že potrebujete darčekový poukaz čo najskôr môžeme vám ihneď po nákupe zaslať jeho elektronickú formu, ktorú si sami doma vytlačíte.

Cum împachetați marfa?

Dacă ați comandat livrarea prin curier, ambalăm totul în cutii albe marcate cu logo-ul nostru. Cutia contine marfa intr-o punga de protectie. Fiecare pachet conține un plic sigilat care conține o scrisoare de mulțumire și informații despre îngrijirea produsului.

Dacă ați comandat o colecție personală, ambalăm bunurile în pungi de hârtie marcate cu logo-ul nostru. Geanta contine marfa intr-o punga de protectie. Fiecare pachet conține un plic sigilat care conține o scrisoare de mulțumire și informații despre îngrijirea produsului.

Dacă ați plătit suplimentar pentru dedicație (se aplică atât comenzilor trimise, cât și comenzilor primite personal), comanda dumneavoastră va fi ambalată într-o cutie albă marcată cu sigla noastră. Fiecare pachet conține un plic sigilat care conține o scrisoare de mulțumire și informații despre îngrijirea produsului. In interior, marfa comandata va fi ambalata cu o fundita din satin si o felicitare dedicata.