Serviciul de asistenţă pentru clienţi

Întrebări frecvente

Care este starea comenzii mele?

Veți fi informat prin e-mail despre starea comenzii dvs. Dacă sunteți înregistrat în programul de fidelitate, puteți monitoriza și starea comenzii acolo. Dacă nu puteți determina starea comenzii dvs., vă rugăm să contactați asistența pentru clienți prin telefon la +40 373 800 172  sau prin e-mail la support@dajanarodriguez.ro. Linia informativă este disponibilă de la 07:00 până la 19:00.

Mai multe informatii din categoria Comanda și disponibilitatea mărfurilor
Cum pot plăti pentru bunurile comandate?

Plata se poate face cu cardul, transfer bancar sau ramburs (in cazul achizitiilor prin e-shop), in magazinele noastre este posibila plata cash sau cu cardul.

Mai multe informatii din categoria Plată
Cum ar trebui să procedez când revendic bunuri?

În cazul unei reclamații pentru bunuri, este necesar să completați formularul de cerere menționat. Trimiteți formularul de reclamație prin e-mail la support@dajanarodriguez.ro sau îl puteți trimite împreună cu bunurile revendicate într-o singură expediție. Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile revendicate prin poștă recomandată, pe cheltuiala sa, la adresa: Expandeco - "Dajana Rodriguez"
Str. Michelangelo, Nr. 25 Oradea, Jud. Bihor, Cod postal 410431, Romania . Sau puteți aduce personal bunurile revendicate la unul dintre magazinele noastre.

Mai multe informatii din categoria Retururi și reclamații

Documente